جیتکس 2024: چه شرکت‌های مهم فناوری در GITEX Global 2024 حضور دارند؟

GITEX Global 2024
فهرست مطالب

GITEX Global 2024

GITEX Global 2024، بزرگ‌ترین رویداد فناوری جهان، با مجموعه‌ای باورنکردنی از فناوری‌های پیشگام که صنایع را در سراسر جهان متحول می‌کند، آغاز شد. رویداد امسال از همیشه مهم‌تر و بلندپروازانه‌تر است و غول‌های فناوری، استارتاپ‌های پیشرو و نوآوران دوراندیش را از سراسر جهان گرد هم آورده است.

در نمایشگاه امسال، میزبان جدیدترین پیشرفت‌ها در دنیای هوش مصنوعی، امنیت سایبری، ابر است و نوید آینده‌ای برجسته را می‌دهد. چه به شبکه‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی، راه‌حل‌های امنیتی پیشرفته یا آخرین فناوری‌های شهر هوشمند علاقه‌مند باشید، نمایشگاه امسال برای هر سلیقه‌ای یک محصول منحصر به فرد دارد. در ادامه به برخی از بازیگران کلیدی پیشرو در رویداد امسال نگاهی خواهیم داشت.

کلودفلر (Cloudflare)

کلودفلر با شعار ” Everywhere World” مجموعه‌ای جدید و متنوع از محصولات را ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کنترل و نظارت دقیقی بر محیط‌های فناوری اطلاعات داشته باشند. ابر اتصال مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت با هدف ارائه دید و امنیت بهبود یافته، با استفاده از یک شبکه جهانی که قادر به ارائه خدمات به طیف گسترده‌ای از سازمان‌ها است، طراحی شده است. این شرکت راه‌حل‌های امنیت صفر اعتماد و حفاظت در برابر حملات DDoS را همراه با ابزارهای جدید نوآورانه مانند AI Audit و Workers AI با رویکردی متفاوت در نمایشگاه امسال معرفی خواهد کرد.

Confluent

شرکت Confluent در نظر دارد، رهبری استریم‌های داده‌ای را در دنیای فناوری اطلاعات بر عهده بگیرد. این شرکت با جدیدترین قابلیت‌ها با هدف دسترسی‌ ایمن و پردازش جریانی داده‌ها برای سازمان‌ها به نمایشگاه امسال خواهد آمد. این شرکت در نمایشگاه امسال از سرویس‌های جدیدی مثل Confluent Cloud، ابزارهای جدید امنیتی و توسعه‌، رونمایی خواهد کرد. Confluent نشان خواهد داد که چگونه این نوآوری‌ها پردازش بلادرنگ داده‌ها و بهبود عملکرد مدل‌های هوش مصنوعی ضروری هستند.

CyberKnight: رهبری تاب‌آوری سایبری با امنیت صفر اعتماد 2.0

CyberKnight، یک توزیع‌کننده مطرح و شناخده شده در حوزه امنیت سایبری در منطقه META است که قصد دارد توضیحات بیشتری در ارتباط با رویکرد امنیت صفر اعتماد 2.0 خود در نمایشگاه جیتکس ارائه دهد. این شرکت با ارائه طیف وسیعی از راه‌حل‌ها از CrowdStrike تا Xage قصد دارد نشان دهد که چگونه سازمان‌ها می‌توانند تاب‌آوری سایبری خود را تقویت کرده و برای تهدیدات دیجیتال آینده آماده شوند.

Dynatrace

Dynatrace، این شرکت فعال در دنیای هوش مصنوعی از راه‌حل‌های جدید خود در این حوزه رونمایی خواهد کرد که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد بینش عمیقی از داده‌ها به دست آورند. پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت، مدیریت پیشرفته گزارش‌ها، قابلیت مشاهده‌پذیری ابربومی و ادغام امنیتی را ارائه می‌دهد و به شرکت‌ها کمک می‌کند در چشم‌انداز دیجیتال عصر جدید پیشرو باشند. راه‌حل‌های طراز اول این شرکت به شرکت‌ها اجازه می‌دهد به شکل دقیق‌تری گزارش‌ها را تحلیل کنند.

G42

این شرکت به دنبال معرفی “شبکه هوشمند” خود است. این گروه فناوری مستقر در امارات، قصد دارد از شبکه هوشمند خود در GITEX 2024 رونمایی ‌کند. G42 با بازیگران اصلی و مطرح دنیای فناوری مانند NVIDIA و OpenAI، همکاری نزدیکی داشته تا راه‌حل‌های جدید هوش‌محوری را برای تحول در بخش‌های حیاتی دولتی، بهداشت و درمان و انرژی ارائه دهد. آن‌ها در نظر دارند تا هوش مصنوعی را به یک ابزار ضروری مانند برق تبدیل کنند.

Halcyon

شرکت Halcyon با فناوری جدید خود قصد دارد انقلابی در زمینه مقابله با تهدیدات باج‌افزاری در حوزه خاورمیانه ارائه دهد. برای این منظور، موفق به طراحی ماژول جدیدی تحت عنوان پیشگیری از خروج داده‌ها (DXP) سرنام Data Exfiltration Prevention  شده است. با افزایش تهدیدات باج‌افزاری، رویکرد چند لایه Halcyon در نظر دارد از داده‌های حساس محافظت کرده و در برابر تاکتیک‌های اخاذی مضاعف که معمولا توسط گروه‌های باج‌افزاری استفاده می‌شود، از شرکت‌ها محافظت کند.

اچ پی (HPE)

نمایش راه‌حل‌های هوش مصنوعی، ابر هیبریدی و شبکه‌سازی، از جمله محورهای اصلی سخن‌رانی آنتونیو نیری، مدیرعامل HPE هستند. این شرکت قصد دارد مزایای درخشان و بلاقوه HPE GreenLake که مبتنی بر راه‌حل‌های هوش مصنوعی هستند و تحول بزرگی در دنیای صنعت به وجود می‌آورند را به شکل دقیق‌تری برجسته کند.

Hytera

راه‌حل‌های هوشمند اجرای قانون Hytera بر پایه جدیدترین فناوری‌های ایمنی عمومی و همسو با دوربین‌های هوشمند SC780 و SC880 در نمگایشه امسال در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت. این دوربین‌های بدنه که با قابلیت‌های 4G و 5G طراحی شده‌اند، برای تقویت زیرساخت امنیتی برای اجرای قانون در مناطق شهری طراحی شده‌اند. ویژگی‌های پیشرفته شامل تشخیص مبتنی بر هوش مصنوعی و گواهینامه IP68 برای مقاومت است.

IDDA

آژانس نوآوری و توسعه دیجیتال آذربایجان (IDDA) سفر تحول دیجیتال را در قالب ارائه خدمات دولت الکترونیک و نوآوری‌ها در امنیت سایبری به نمایش خواهد گذاشت. IDDA چندین استارتاپ و شرکت فناوری اطلاعات را در اکوسیستم رو به رشد فناوری آذربایجان به نمایش می‌گذارد و پتانسیل این کشور را به عنوان یک مرکز تجاری منطقه‌ای برجسته خواهد کرد.

Jacky’s Business Solutions

جکی بیزینس سولوشنز با همکاری سامسونگ الکترونیک در GITEX GLOBAL 2024، طیف وسیعی از راه‌حل‌های پیشرفته موبایلی را رونمایی خواهد کرد که آینده فناوری موبایل و کاربردهای صنعتی را بازتعریف می‌کند. از آن جمله باید به راه‌حل مدیریت دستگاه‌های موبایل Knox سامسونگ اشاره کرد که ویژگی‌های امنیتی و مدیریتی پیشرفته را در اختیار صنایع مختلف قرار می‌دهند. همچنین، تلفن‌ها و تبلت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که قادر هستند گزارش لحظه‌ای در ارتباط با عملیات و تحول عملیات تجاری در اختیار سازمان‌ها قرار دهند. این نوآوری‌ها بهره‌وری، امنیت و کارایی را در چشم‌انداز دیجیتال افزایش می‌دهند.

Juniper Networks: شبکه‌سازی بومی هوش مصنوعی

Juniper Networks پلتفرم شبکه‌سازی بومی هوش مصنوعی خود را ارائه خواهد داد که قابلیت اطمینان، امنیت و پیش‌بینی‌پذیری را برای شبکه‌های تجاری مدرن تضمین می‌کند. با پیشرفت‌هایی مانند Wi-Fi 7، راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی جونیپر در نظر دارند تا به سازمان‌ها در پیمایش پیچیدگی‌های روزافزون در مدیریت شبکه با راه‌حل‌های نوآورانه مانند Secure AI-Native Edge کمک کنند.

دانشگاه محمد بن زاید هوش مصنوعی (MBZUAI)

اولین دانشگاه تحقیقاتی تحصیلات تکمیلی جهان است که به هوش مصنوعی اختصاص دارد و نحوه پیشبرد بخش‌های کلیدی و هدایت توسعه پایدار توسط هوش مصنوعی را به نمایش خواهد گذاشت. MBZUAI به عنوان بخشی از غرفه دولت ابوظبی، تلاش‌های امارات متحده عربی را برای رهبری در هوش مصنوعی و نوآوری را به نمایشگاه خواهد گذاشت و تعهد دانشگاه به حل چالش‌های دنیای واقعی را برجسته خواهد کرد. نمایندگان و بازدیدکنندگان شاهد آخرین تحقیقات در زمینه بینایی رایانه‌ای (CV)، یادگیری ماشین (ML)، پردازش زبان طبیعی (NLP) و رباتیک خواهند بود که در حال تحول بخش‌هایی مانند بهداشت، صنعت و رسانه هستند. MBZUAI ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را که با اطلاعات نادرست مبارزه می‌کنند، به نمایش خواهد گذاشت و تاثیر آن‌ها را در بهبود سواد رسانه‌ای و اطمینان از دقت اطلاعات نشان خواهد داد.

Nutanix

Nutanix با شعار ” Cloud Freedom and AI ” راه‌حل‌های مدیریت چند ابری هیبریدی خود را برجسته خواهد کرد. مدل عملیاتی جهانی ابر Nutanix NC2، استقرار برنامه‌های کانتینری را ساده‌تر می‌کند و اجازه می‌دهد کسب‌وکارها فارغ از هر اندازه‌ای به خدمات رایانشی دست پیدا کنند.

OPSWAT

OPSWAT با راه‌حل‌های منحصر به فدر خود قصد دارد به تامین امنیت زیرساخت‌های حیاتی در منطقه خاورمیانه بپردازد. در GITEX، این شرکت بر کاهش تهدیدات فناوری اطلاعات و فناوری عملیاتی از طریق آزمایشگاه CIP موبایل و مدل‌های هوشمند خود تمرکز خواهد کرد و به شرکت‌ها نشان خواهد داد که چگونه امنیت حساس‌ترین محیط‌ها را عملیاتی کنند.

Orange Business: شهرهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی

Orange Business راه‌حل‌های شهرهای هوشمند را با مدل “شهرهای هوشمند به عنوان یک سرویس” خود به GITEX می‌آورد. غرفه این شرکت همچنین راه‌حل‌های خود را برای تحول شبکه مبتنی بر هوش مصنوعی و مدیرعامل آن در اجلاس رهبران دیجیتال در مورد افزایش تقاضاهایی که برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی بلادرنگ بر زیرساخت‌های شبکه وارد می‌کنند، سخنرانی خواهد کرد.

Pure Storage

پلتفرم ذخیره‌سازی اولویت‌دار هوش مصنوعی Pure Storage یک پلتفرم یکپارچه و مبتنی بر هوش مصنوعی برای ذخیره‌سازی داده‌ها است که قرار است در GITEX از آن رونمایی شود. پلتفرمی که برای رفع چالش‌های ناشی از رشد نمایی داده‌ها و نیازهای پردازش هوش مصنوعی طراحی شده است. این شرکت بر پایه نوآوری‌های منحصر به فرد از ماژول DirectFlash 150TB رونمایی می‌کند که برای پاسخ‌گویی به نیازهای شرکت‌هایی طراحی شده که متمرکز بر ساخت مدل‌های هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ هستند.

SAS

SAS هوش مصنوعی را در خط مقدم محصولات خود قرار داده تا شرکت‌ها بتوانند به شیوه‌های مسئولانه از هوش مصنوعی همراه با پلتفرم SAS Viya استفاده کنند و مطمئن باشند که حریم خصوصی داده‌ها در بهترین حالت قرار دارد. این شرکت قصد دارد راه‌حل‌های نوآورانه‌ای از جمله SAS Data Maker را ارائه دهد که داده‌های مصنوعی را برای آزمایش و اهداف آموزشی به شیوه‌ای مسئولانه در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

SolarWinds

 قابلیت مشاهده‌پذیری یکپارچه خود را با هدف نظارت و مدیریت دقیق‌تر بر زیرساخت‌ها ارائه می‌کند. راه‌حل‌های جدید این شرکت با هدف توانمندسازی سازمان‌ها برای مدیریت محیط‌های پیچیده فناوری اطلاعات طراحی شده‌اند. غرفه آن‌ها نمایش‌های زنده‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را با هدف تسریع تحول دیجیتال و افزایش بهره‌وری ارائه می‌دهد.

Synology: ذخیره و نظارت ایمن داده‌ها

سینولوژی، راه‌حل‌های جامع سازمانی خود را برای ذخیره داده‌ها، پشتیبان‌گیری، بازیابی پس از خرابی و نظارت هوشمند ارائه می‌دهد. ویژگی‌های جدید شامل اسنپ‌شات‌های ثابت تغییرناپذیر برای حفاظت از زیرساخت در برابر باج‌افزارها و سیستم‌های نظارت هوشمند طراحی شده برای محافظت موثر از دارایی‌های فیزیکی است.

TXOne Networks

امنیت سایبری مبتنی بر هوش مصنوعی TXOne Networks، پلتفرمی برای محافظت از سیستم‌های سایبری فیزیکی است که برای محیط‌های عملیاتی حیاتی طراحی شده است. در GITEX، آن‌ها بر کاهش زمان تشخیص تهدید و بهبود تاب‌آوری عملیاتی با راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز دارند و به چالش‌های رو به رشد اتصال بین سیستم‌های فناوری اطلاعات و فناوری عملیاتی پاسخ می‌دهند.

Vertiv

خنک‌سازی مایع و راه‌حل‌های هوشمند، راهکار پیشنهادی Vertiv در قالب واحد توزیع خنک‌کننده جدید Liebert XDU 450 است که برای افزایش عملکرد مرکز داده و محیط‌های محاسبات با کارایی بالا طراحی شده است. راه‌حل‌های هوشمند Vertiv به مراکز داده کمک می‌کنند تا نیازهای محاسباتی و سرمایشی را متناسب با بارهای کاری مدیریت کنند.

Veeam

Veeam در نظر دارد از پلتفرم داده خود در GITEX 2024 رونمایی کند که قابلیت‌های بازیابی از حمله باج‌افزاری و حفاظت پیشرفته از داده‌ها را ارائه می‌دهد. این راه‌حل‌ها بر انعطاف‌پذیری در دسترسی به داده‌ها و توانمندسازی سازمان‌ها برای محافظت از برنامه‌ها، در حالی که برنامه‌های خود را همسو با تحولات دیجیتال به جلو پیش می‌برد، تاکید دارند.

WSO2

WSO2 قصد دارد از فناوری‌های بنیادی تحول دیجیتال خود از جمله مدیریت API، CIAM و پلتفرم توسعه‌دهنده Choreo رونمایی کند. این شرکت در نظر دارد راه‌حل‌های امن و بومی ابری را برای شرکت‌هایی که به دنبال مقیاس‌بندی تحول دیجیتال هستند، ارائه دهد.

Zscaler

این شرکت با پلتفرم اعتماد صفر مبتنی بر هوش مصنوعی Zscaler در GITEX 2024 حضور پیدا کرده است تا امنیت ابر را متحول کند. پلتفرم Zero Trust Exchange™ در نظر دارد با فناوری‌های قدیمی خداحافظی کند و تحولات دیجیتال را برای سازمان‌ها ساده کند و یک تجربه کاربری امن و یکپارچه با قابلیت‌های پیش‌بینی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه دهد.

اشتراک‌گذاری:
برای ثبت نام در خبرنامه، عضو شوید.
مطالب مشابه
برای دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت، با ما در تماس باشید.