ایسوس از سرورهای قدرتمند مبتنی بر پردازنده‌های سری AMD EPYC 4004 رونمایی کرد

فهرست مطالب

ایسوس (ASUS) از طیف متنوعی از سرور‌ها، ایستگاه‌های کاری و مادربوردهای مبتنی بر پردازنده‌های سری AMD EPYC 4004 رونمایی کرد. این محصولات با هدف پاسخگویی به نیازهای مراکز داده و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده‌اند و عملکرد و قابلیت‌های پیشرفته‌ای ارائه می‌دهند. سری AMD EPYC 4004 که بخشی از پلتفرم AM5 است و از معماری Zen 4 بهره می‌برد، در ماه مه معرفی شد. این پردازنده‌ها، حداکثر 16 هسته ارائه می‌دهند و از فناوری 3D V-Cache برای افزایش کارایی محاسباتی و عملکردی استفاده می‌کنند.

این پلتفرم‌های تجاری که به طور خاص برای نیازهای پویای کسب‌وکارهای کوچک و ارائه‌دهندگان خدمات میزبانی طراحی شده‌اند، توان محاسباتی لازم را در اشکال مختلف، از ایستگاه‌های کاری آماده تا مادربردهای قدرتمند، ارائه می‌دهند. این محصولات با پردازنده‌های AMD EPYC 4004 برای طیف گسترده‌ای از کاربردها، از خدمات ابری گرفته تا میزبانی اختصاصی ایده‌آل هستند و اطمینان می‌دهند که عملیات‌های تجاری بدون مشکل تداوم پیدا خواهند کرد.

پردازنده‌های قدرتمند AMD EPYC 4004

پردازنده‌های نسل بعدی AMD EPYC 4004 به لطف معماری مطمئن و انعطاف‌پذیر Zen 4، به راحتی وظایف محاسباتی سنگین را مدیریت می‌کنند و در عین حال انعطاف‌پذیری مورد نیاز برای کاربردهایی که در آن‌ها عملکرد، بهره‌وری و کارایی اهمیت زیادی دارند، فراهم می‌کنند. پردازنده‌های جدید با هسته‌های کم، بهینه شده برای پیکربندی‌های تک‌سوکتی و پشتیبانی از حافظه DDR5 دو کاناله و تا 28 خط ارتباطی PCIe® 5.0، سرورهایی با قابلیت اطمینان بالا را در یک پلتفرم مقرون‌به‌صرفه در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهند و علاوه بر این، هزینه‌های پیکربندی سیستم را به حداقل رسانده و مصرف انرژی را برای کاهش کل هزینه‌های مالکیت کاهش می‌دهند.

ASUS Pro ER100A B6

ASUS Pro ER100A B6 یک سرور رک‌مونت 1 یونیت است که برای محیط‌های با چگالی بالا مانند مراکز داده و کسب‌وکارهای کوچک‌ طراحی شده است. این سرور به لطف بهره‌گیری از توان محاسباتی پردازنده‌های سری AMD EPYC 4004، عملکرد قدرتمندی را برای بارهای کاری متنوع ارائه می‌دهد.

ASUS ExpertCenter Pro ET500A B6

ASUS ExpertCenter Pro ET500A B6 یک ایستگاه کاری مبتنی بر پلتفرم AMD Zen 4 است. این ایستگاه کاری به کارت گرافیک NVIDIA Quadro RTX، حافظه DDR5-5600 و دو درایو حالت جامد M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه مجهز است. این پیکربندی یک راه‌حل قدرتمند و انعطاف‌پذیر در اختیار شرکت‌هایی قرار می‌دهد که به قابلیت‌های محاسباتی و گرافیکی سطح بالا نیاز دارند.

ASUS Pro WS 665-ACE

این مادربرد ATX برای مراکز داده و زیرساخت‌های ابری طراحی شده و دارای سوکت AM5، سه اسلات PCIe 4.0 x16 (که دو تای آن با سرعت x4 کار می‌کنند)، دو کانکتور Oculink با پهنای باند PCIe 4.0 x4، کنترلر شبکه Intel® I225-LM، ASUS Q-code و یک کانکتور کارت گرافیک PCIe 6 پین است.

ASUS Pro WS 600M-CL

ASUS Pro WS 600M-CL یک مادربرد ایستگاه کاری میکرو ATX است که به یک اسلات AM5 تجهیز شده است. این مادربرد برای برنامه‌های سبک مانند محاسبات لبه‌ای بهینه شده است و تعادل مناسبی میان عملکرد و کارایی در ارتباط با بارهای کاری نه چندان سنگین ارائه می‌کند. این مادربرد دارای دو پورت MCIO است که عمدتا در ارتباط با انتقال پرسرعت اطلاعات از طریق اسلات‌های PCIe® 5.0 مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، فرم فکتور mATX انعطاف‌پذیری لازم را برای استقرار آن کیس‌های کوچک فراهم می‌کند.

مدیریت و یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری

تمام محصولات ASUS که مجهز به پردازنده‌های AMD EPYC 4004 هستند از ASUS Control Center Express که یک نرم‌افزار جامع مدیریت فناوری اطلاعات است، پشتیبانی می‌کنند. این نرم‌افزار، امکان مدیریت و نظارت روان بر سخت‌افزار را فراهم می‌کند و اطمینان می‌دهد که مدیران فناوری اطلاعات می‌توانند عملکرد و قابلیت اطمینان بهینه را در شبکه‌های تحت نظارت حفظ کنند.

ویژگی‌ها و مزایای کلیدی

پردازنده‌های AMD EPYC 4004: قلب تپنده‌ی محصولات جدید ایسوس، پردازنده‌های سری EPYC 4004 هستند که با ارائه 16 هسته و بهره‌گیری از فناوری پیشرفته‌ی V-Cache سه‌بعدی، عملکرد را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهند.

اتصال پرسرعت: ادغام PCIe 4.0 و کارت‌های شبکه Intel I225-LM، انتقال سریع و قابل ‌اعتماد داده‌ها و اتصال مطمئن را تضمین می‌کند.

حافظه و ذخیره‌سازی: حافظه‌ی DDR5-5600 و دو درایو حالت جامد M.2، دسترسی سریع به داده‌ها را تضمین کرده و گزینه‌های ذخیره‌سازی گسترده‌ای را در اختیار سازمان‌ها برای میزبانی برنامه‌های کاربردی سنگین قرار می‌دهند.

انعطاف‌پذیری فرم فاکتور: با ارائه گزینه‌هایی از سرورهای رک‌مونت 1 یونیت تا ایستگاه‌های کاری ATX و mATX، ایسوس راه‌حل‌هایی متناسب با محیط‌ها و کاربردهای مختلف ارائه می‌دهد.

مدیریت فناوری اطلاعات: نرم‌افزار ASUS Control Center Express امکان مدیریت کارآمد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را فراهم کرده، بهره‌وری عملیاتی را افزایش داده و زمان خرابی را کاهش می‌دهد.

 

اشتراک‌گذاری:
برای ثبت نام در خبرنامه، عضو شوید.
مطالب مشابه
برای دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت، با ما در تماس باشید.