جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت Seagate از هارد دیسک ۲۴ ترابایتی خود رونمایی کرد

دسته‌بندی بلاگ
هارد دیسک 24 ترابایتی
فهرست مطالب

رونمایی از هارد دیسک ۲۴ ترابایتی

هارد دیسک‌ها همچنان اصلی‌ترین رسانه ذخیره‌سازی اطلاعات در سرورها و کامپیوترهای شخصی به شمار می‌روند و در شرایطی که انواع مختلفی از رسانه‌های ذخیره‌سازی مبتنی بر فناوری فلش مثل M.2، NVMe، EDSFF و غیره به بازار عرضه شده‌اند، همچنان بسیاری از شرکت‌ها و کاربران تمایل دارند از هارد دیسک‌ها استفاده کنند. هارد دیسک‌ها به دلیل قیمت کم و ظرفیت بالا همچنان بازیگر اصلی دنیای ذخیره‌سازی اطلاعات به شمار می‌روند و به سختی امکان کنار گذاشتن آن‌ها از دنیای فناوری اطلاعات وجود دارد.

شرکت Seagate از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه راه‌حل‌های زیرساختی موفق شده است، نسل جدیدی از هارد دیسک‌های IronWolf Pro را با ظرفیت ۲۴ ترابایت تولید کند که با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای روبه‌رشد کسب‌وکارهای متوسط (SMB) و محیط‌های ذخیره‌سازی توسعه پیدا کرده است. به بیان دقیق‌تر، این هارد دیسک ۲۴ ترابایتی گزینه‌ی مناسبی برای استقرار در سرورها و استوریج‌ها (NAS) است. یکی از ویژگی‌های شاخص هارد دیسک‌های IronWolf Pro تنوع در عرضه با ظرفیت‌های مختلف است. به بیان دقیق‌تر شما می‌توانید متناسب با نیازهای کاری از هارد دیسک‌ها با ظرفیت ۲ ترابایت تا ۲۴ ترابایت استفاده کنید. بنابراین، به جای آن‌که مجبور شوید تمامی سینی‌های هارد دیسک‌های روی سرور را اشغال کنید، تنها از محصولی با ظرفیت بالا استفاده خواهید کرد که گرمای کمتری در مقایسه با نصب چندین هارد دیسک تولید می‌کند، فضای فیزیکی کمتری اشغال می‌کند و در مقابل ظرفیت ذخیره‌سازی بسیار بالایی ارائه می‌دهد.

هارد دیسک جدید IronWolf Pro سرعت انتقال اطلاعات با نرخ ۲۸۵ مگابیت بر ثانیه ارائه می‌کند و قادر به رسیدگی به بارهای کاری خواندن و نوشتن تا سقف ۵۵۰ ترابایت در سال است. همچنین، میانگین زمان بین خرابی آن (MTBF) برابر با ۲.۵ میلیون ساعت است و به گونه‌ای طراحی شده که توانایی انجام کار مداوم و بدون وقفه در تمام ساعات شبانه‌روز را دارد. به همین دلیل گزینه مناسبی برای استقرار در مراکز داده و به ویژه محیط‌های چند کاربره است.

این هارد دیسک قدرتمند گزینه مناسبی برای استقرار در ذخیره سازهایی است که بر مبنای فناوری AgileArray Seagate بهینه‌سازی شده‌اند. لازم به توضیح است که AgileArray فناوری قدرتمندی است که از طریق مکانیزم متعادل‌سازی دو صفحه و به‌کارگیری تکنیک بازیابی خطای محدود زمانی (TLER) سعی می‌کند بالاترین سطح از عملکرد را در سیستم‌های چند کاربره به وجود آورد. همچنین، هارد دیسک‌های جدید مجهز به سنسورهای تشخیص ارتعاش دورانی (RV) داخلی هستند که لرزش‌های میان سطوح دوگانه را شناسایی کرده و از طریق هدایت آن‌ها به خارج از صفحه، مانع از خرابی زودهنگام هارد دیسک‌ها می‌شود تا عملکرد و قابلیت اطمینان هارد دیسک افزایش پیدا کند.

در نهایت باید به این نکته اشاره داشته باشیم که هارد دیسک جدید IronWolf Pro به ویژگی مدیریت سلامت IronWolf Seagate تجهیز شده است تا بتواند به محافظت از داده‌ها در هنگام نصب در ذخیره سازها بپردازد. این ذخیره ساز دارای پنج سال ضمانت حدود و سه سال خدمات بازیابی اطلاعات Seagate Rescue Data Recovery است.

اشتراک‌گذاری:
برای ثبت نام در خبرنامه، عضو شوید.
مطالب مشابه
برای دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت، با ما در تماس باشید.