جیتکس 2024: شرکت سینولوژی از راه‌حل‌های جامع سازمانی خود رونمایی کرد

سینولوژی
فهرست مطالب

سینولوژی در جیتکس ۲۰۲۴

سینولوژی (Synology) در غرفه H8-40 سالن ۸، در سه منطقه اختصاصی، جدیدترین محصولات و راه‌حل خود را به نمایش گذاشت که شامل مکانیزم‌های ذخیره‌سازی و مدیریت امن داده‌ها، محافظت از داده‌ها و سیستم جامع نظارتی هوشمند می‌شوند.

مایکل چانگ، مدیر منطقه‌ای سینولوژی در این ارتباط گفت: «هوش مصنوعی و تحول دیجیتال دو فاکتور مهم برای کسب‌وکارهایی هستند که به دنبال غلبه بر چالش رشد سریع داده‌ها هستند. راه‌حل‌های سینولوژی برای رفع نیازهای در حال تغییر شرکت‌های امروزی طراحی شده‌اند». سینولوژی راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سازمانی خود را به شرح زیر تشریح کرده است:

‌ذخیره‌سازی داده‌های امن سازمانی: پیشرفت‌های سریع هوش مصنوعی، تقاضا برای دستیابی به راهکارهای ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌ها را به شکل اجتناب‌ناپذیری حیاتی شده است. در جیتکس، سینولوژی به معرفی مجموعه راه‌حل‌های کلاس سازمانی در ارتباط با ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌ها پرداخت که از آن جمله باید به ذخیره‌سازی PB-level، زیرساخت‌های ذخیره‌سازی با قابلیت گسترش‌پذیر بالا، سرورهای تمام فلش برای محیط‌های با کارایی بالا و موارد دیگر اشاره کرد. همچنین، ابزارهای پیشرفته داخلی مانند Immutable Snapshots و WriteOnce shared folders  را نیز ارائه کرد که همراه با یک سرور NAS واحد در دسترس کارشناسان شبکه قرار دارند و از داده‌ها در برابر تهدیداتی مانند باج‌افزارها محافظت می‌کنند.

پشتیبانی و بازیابی داده‌ها: علاوه بر ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌ها، راه‌حل‌های محافظت از داده‌ها نیز در غرفه سینولوژی به نمایش گذاشته شدند. سینولوژی مجموعه‌ای جامع از راه‌حل‌های محافظت از داده‌ها برای دستگاه‌های ویندوز، مک، لینوکس، ماشین‌های مجازی و حتی برنامه‌های SaaS  مانند Microsoft 365 و Google Workspace ارائه می‌دهد. این در حالی است که سینولوژی از محصول جدیدی که برای محافظت از داده‌ها طراحی شده و ActiveProtect Backup Appliance نام دارد، رونمایی کرد که توانایی محافظت از داده‌هایی را دارد که در مکان‌های مختلف قرار دارند. یک پلتفرم متمرکز که برای نظارت بر سرورهای پشتیبان قابل استفاده است و ویژگی‌های پیشرفته محافظت از داده‌ها مانند منبع deduplication و air-gap را ارائه می‌دهد.

راه‌حل یکپارچه نظارتی: علاوه بر محافظت از داده‌های حیاتی کسب‌وکار و ارائه راه‌حل‌های بازیابی، سینولوژی راه‌حل‌های نظارتی انتها به انتها مقیاس‌پذیر و مقرون به صرفه را برای کمک به کسب‌وکارها در محافظت از دارایی‌های فیزیکی ارائه می‌دهد. این فرآیند شامل نظارت هوشمند، استقرار چندسایتی یکپارچهSurveillance Station  و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی یا استقرار TV wall  با قابلیت مقیاس‌پذیری بالا است. همچنین، با Synology Camera که قابلیت ضبط تمام وقت با کیفیت بالا و قابل اعتماد را دارد و فرآیند تشخیص داخلی مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد به سازمان‌ها در شناسایی افراد، وسایل نقلیه و نفوذ به محیط‌ها کمک می‌کند. همچنین، سینولوژی راه‌حل‌هایی مانند یک سیستم مدیریت متمرکز برای چند سرور و وارد کردن لیست دوربین‌ها برای نظارت در مقیاس بزرگ را ارائه می‌دهد. تمام ویژگی‌ها در غرفه کسب‌وکارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مدرن نظارتی هستند، به نمایش گذاشته شده‌اند.

مایکل چانگ، مدیر منطقه‌ای سینولوژی در این ارتباط گفته است: «ما از تمام سازمان‌ها، شرکای تجاری و انجمن‌های صنعتی دعوت می‌کنیم تا از غرفه سینولوژی بازدید کنند تا شاهد جدیدترین نوآوری‌ها در این زمینه باشند. این فرصتی عالی است تا درک کنید که چگونه فناوری‌های نوآورانه ما می‌توانند به کسب‌وکار شما کمک کند تا پیشرفت کند و در آینده نیز موفق ظاهر شود».

اشتراک‌گذاری:
برای ثبت نام در خبرنامه، عضو شوید.
مطالب مشابه
برای دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت، با ما در تماس باشید.